lördag, juni 27, 2015

Folk som failar i facebookgrupper

Är så galet trött på att läsa svammel i facebookgrupper som jag är med i just av den anledningen att de är trygga plattformar med likasinnade människor som jag. Till exempel i gruppen "genusmedvetet föräldraskap": "Buuhu, nu går jag ur den här gruppen. Jag kan allt om genus för jag jobbar aktivt med det men det äääär skillnad på tjejer och killar, det är så naturen funkar. Det går att se på en bebis om det är en tjej eller kille utan att kolla könet under blöjan". Alltså jag orkar inte ens. eller snubben som härjade i Supersnippan om att matriarkatet behöver ödmjukhet och att vissa ska veta sin plats. Alltså VA? Hur hamnade dom här människorna så jävla fel? Jag blir så jävla provocerad. Varför kan vi inte bara få vara ifred och slippa alla jävla rövhattar? Slut på meddelande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar